Nazwa przedmiotu | Tytuł podręcznika | Autor | Wydawnictwo | Uwagi |
---|
j.polski | Ponad słowami 3 | J.Kościerzyńska, A.Cisowska | Nowa Era | Część 1 i 2 oraz Maturalne karty pracy 3 |
j.angielski | grupa M. Gajewskiej: Impulse 3 | Catherine McBeth, Patricia Reilly | Macmillan | podręcznik + zeszyt ćwiczeń (Student's Book i Workbook) |
j.angielski | grupa J. Siutkowskiej: Repetytorium- podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Poziom podstawowy i rozszerzony. | Marta Rosińska, Lynda Edwards | Macmillan | Podręcznik przeznaczony na dwa lata (klasa 3 i 4) |
j.francuski | C'est parti! 1 | M.Piotrowska-Skrzypek, M.Gajos, M.Deckert, D.Biele | Draco | kontynuacja podręcznika. W II semestrze C'est parti! 2 |
j.rosyjski | Вот и мы по-новому 3 M.Wiatr Kmiecziak, S.Wujec PWN podrecznik + zeszyt ćwiczeń | | | |
j.niemiecki-podstawa | Effekt 3 | Anna Kryczyńska-Pham | WSiP | podręcznik + zeszyt ćwiczeń |
j.niemiecki-kontynuacja | Effekt 4 | Anna Kryczyńska-Pham | WSiP | podręcznik + zeszyt ćwiczeń |
j.włoski | Nuovo Progetto Italiano 1B | T.Marin, S.Magnelli | Edilingua | bez zeszytu ćwiczeń |
historia | Historia 3. Zakres rozszerzony | J. Choińska-Mika, P. Szlanta, K. Zielińska | WSIP | |
przedsięb. | | | | |
biologia | „Biologia na czasie 3” Podręcznik dla liceum ogólnokształcącego i technikum, zakres podstawowy - Szkoła ponadpodstawowa | Jolanta Holeczek | Nowa Era | |
geografia | Oblicza geografii 3. Podręcznik dla liceum ogólnokształcącego i technikum. | Anna Dubownik, Barbara Szyda, Czesław Adamiak, Marcin Nowak, Marcin Świtoniak | Nowa Era | Zakres podstawowy |
Oblicza geografii 3 . Karty pracy ucznia. Zakres podstawowy | Katarzyna Maciążek | Nowa Era | Zakres podstawowy |
chemia | Chemia 3 (poziom podstawowy) | Rafał Szmigielski, Witold Danikiewicz | Oficyna Edukacyjna Krzysztof Pazdro | |
fizyka | Fizyka 3 | | WSiP | Zakres podstawowy |
matematyka | | | | |
informatyka | brak podręcznika | | | |
w-f | | | | |
r_j.polski | | | | |
r_historia | | | | |
u_medioznaws | | | | |
religia | | | | |
etyka | brak podręcznika | | | |